Wybory uzupełniające do RW8
Działając na mocy Regulaminu Samorządu Doktorantów Politechniki Wrocławskiej obowiązującego od 11 kwietnia 2024 r. informujemy, że dnia 12 listopada 2025 roku o godzinie 19:00, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (platforma Zoom), odbędzie się Wydziałowe Zebranie Doktorantów Wydziału Zarządzania (W8). Celem zebrania będzie przeprowadzenie wyborów uzupełniających do Rady Wydziału na kadencję 2024-2026 (do 31 sierpnia 2026 roku).
Link do spotkania: https://pwr-edu.zoom.us/j/66764144374?pwd=Y2XIeMJSOANT6G8XmeQx01m2w1F1lU.1 (hasło: P0tmJS)
Możliwość zalogowania będzie istniała tylko przy użyciu konta w domenie pwr.edu.pl.
Kandydatury można zgłaszać do Rady Doktorantów w formie pisemnej poprzez wypełnienie karty zgłoszeniowej (wzór w załączniku). Skan wypełnionej karty zgłoszeniowej (koniecznie opatrzonych podpisem kandydata!) należy przesłać na adres: radadoktorantow@pwr.edu.pl najpóźniej na 3 dni przed terminem planowanych wyborów, w temacie wiadomości wpisując:
„[Wybory] [WXX] – Imię Nazwisko”
np.
„[Wybory] [W8] – Anna Nowak”
Liczba wakatów: 1
Zgłoszenia należy dokonać przesyłając skan karty zgłoszeniowej z adresu mailowego w domenie pwr.edu.pl. Głosowanie na kandydatów zostanie przeprowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – systemu Głosuj24. Czynne i bierne prawo wyborcze podczas konkretnego WZD przysługuje wszystkim doktorantom Wydziału Zarządzania. Administratorem systemu Głosuj24 będzie Wiktoria Kołodzińska.
Karta zgłoszeniowa:
2024-Karta-zgloszeniowa















